fredag 5 februari 2016

Bästa solnedgången


Den 17.7.2015 så sitter vi båda i soffan där hemma och tittar på tv. Jag är trött, slö och gravid, och ordinerad vila iom att jag haft en del sammandragningar. Andreas frågar mig flera gånger ifall vi inte skall åka ner till tomten för att titta på solnedgången, det är ju så vackert väder. Jag nekar honom flera gånger då jag vet att det innebär att gå igenom högt gräs och upp mot en kulle, dvs nästan ett gymppa-pass i mitt tillstånd. Men efter många vädjande blickar så går jag med på detta, för att göra min sambo glad. Och förutsatt att vi går LÅÅÅNGSAMT. 

Väl uppe på tomten så lägger jag igång med mitt sedvanliga fotograferande. Och stunden därefter ställer sig Andreas på knä och håller upp en ring. Frågar om jag vill gifta mig med honom. 


Och visst ville jag det! :)

/Johanna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar